165 18.08

Sobota, 18 sierpnia 2012 · Komentarze(4)
Kategoria góry
To się najeździłem... :(

Przynajmniej dzień spędziłem w ładnych okolicznościach przyrody z dala od zgiełku miasta, które i tak obecnie jest jak opustoszałe.

Nie będę wyrażał tutaj negatywnych emocji w stosunku do inżynierów Mavica oraz serwisu w Harfie, bo to i tak nic nie da. Po rozebraniu piasty tylniej jedyne co nasuwa się na myśl: to że celowo produkuje się sprzęt tak, żeby posłużył określony czas i trzeba było kupić nowy. Po co montować łożysko ślizgowe za parę zł jak można zamiast niego umieścić element z materiału który ulegnie starciu, co ciekawsze przypadkiem jest on w takim rozmiarze, że nie można go łatwo zastąpić standardowym łożyskiem. (dziwny zbieg okoliczności :) )

Od Harfy dalej będę trzymał się z daleka. Bo to już któryś z kolei raz kiedy się zawiodłem. A ceny powalają na kolana.

Mały przykład:
amartyzator kupiłem za połowę tego co chcieli w Harfie, koła ok 300 zł taniej, hamulce też połowę taniej.

Ja do jakości usług serwisowych w Harfie absolutnie nic nie mam, mogę nawet polecić. Przeszkadzają mi natomiast ceny i czas oczekiwania oraz traktowanie klienta.

argusiol 18:43 poniedziałek, 20 sierpnia 2012

U mnie podobnie - większość rzeczy robi mi tato. Jeśli już muszę, to korzystam z serwisu w Kłodzku. Ostatnio zastanawiałam się, gdzie można oddać rower do serwisu we Wrocławiu, bo kolega narzekał na serwis na Powstańców, ale raczej chwalił Harfę i pytał gdzie ja serwisuję rower. W takim razie polecę mu serwis w Sport-Profit.

anamaj 17:46 poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Własny najlepszy :) Jak najwięcej robię sam, kto zadba lepiej o mój rower, niż ja. Do serwisu oddaję tylko do smarowania suportu oraz koła. Jeszcze amartyzatora sam nie ruszam. Jak już to polecam Sport-Profit. Stanowoczo odradzam Robex na Kromera.

argusiol 15:47 poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jaki serwis we Wrocławiu polecasz ?

anamaj 15:29 poniedziałek, 20 sierpnia 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ksree