Wielka woda cd z FR.org

Piątek, 21 maja 2010 · Komentarze(4)
Kategoria wroc
Ludzi na wałach mnóstwo. Dziś już nie przejechaliśmy pod mostem warszawskim, bo zalane. Szczerze mówiąc to zaczyna wyglądać to nie ciekawie. Ale Wrocławia nie zaleje, kolega mówił, że wojsko na strachocinie/wojnowie mówi o wysadzaniu wałów (niekoniecznie tam). Czekam kiedy zaleje polder Kozanów, wszak do tego jest przeznaczony.

wczoraj tędy jechaliśmy

O centrum Wrocławia jestem spokojny. W razie czego będą wysadzać wały pod wrocławiem, żeby tylko ochronić miasto. Niedawno właśnie wysadzili w Jelczu.

argusiol 20:10 piątek, 21 maja 2010

Wygląda to nieciekawie,oby woda nie wyrządziła w tym pięknym mieście większych szkód.Na nas idzie wielka woda z Jury Krak-Częst.Wszystko rozstrzygnie się weekend.Zrzuty wody z Zalewu Sulejowskiego do Pilicy sukcesywnie podtapiają najniżej położone tereny.

Ostatnie zdjęcie,poznaję to miejsce Słodowa Wyspa,obok Tumskiego Hotelu.Ach wspomnienia...

VSV83 19:41 piątek, 21 maja 2010

Jak byłem koło mostu Warszawskiego to było trochę mniej wody. Jutro już na wały nie wjedziemy.

biker81 19:14 piątek, 21 maja 2010

Wody sporo. A u mnie już po powodziach - muł i smród na mieście.

wlochaty 18:48 piątek, 21 maja 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jasie